Na to, co je dobrá škola je tisíc názorů. Vedeme děti k tom, aby přijímaly odpovednost za svá rozhodnutí. Je potřeba, aby dítě samo pochopilo smysl vzdělávání. Jako rodič potřebuji […]

👉 Na to, co je dobrá škola je tisíc názorů.
👉 Vedeme děti k tom, aby přijímaly odpovednost za svá rozhodnutí.
👉 Je potřeba, aby dítě samo pochopilo smysl vzdělávání.
👉 Jako rodič potřebuji vědět, co chci a také, jaká je dobrá cesta pro moje dítě.
👉 Rodina a škola musí být v souladu.
👉 Každá škola uvítá upřímný zájem rodičů.
👉 Není dobré při první náznaku problému měnit školu.
👉 Snažíme se rodiče zatáhnout do dění ve škole.
👉 Kroužky na škole by měly být v souladu s jejím zaměřením.
👉 Ideální je, když křoužek vede nekdo jiný než pedagog, který je s dětmi celé dopoledne.
👉 Neformální vztahy ve škole jsou fajn. U nás si všichni tykáme.
👉 Dělení formálníého a neformálnho vzdělávání vodím jako nešikovné – ideální je spojit to do jednoho proudu.

To – a spoustu další zajímavých věcí – říká Lenka Marková – ředitelka Montessorri školy v Polné. Za Lenkou jsme se do Polné stavili na čtvrtý rozhovor „RADY z RADY“.
Povídáme si – o čem jiném než – o vzdělávání a vztahu školy, rodičů a zájmových organizací.

A tady se můžete podívat na všechny tři díly našeho rozhovoru:

1. část

2. část

3. část

+ posts

šéfredaktor